ZOETERWOUDE,
24
juli
2020
|
14:13
Europe/Amsterdam

Heineken® komt met nieuwe campagne: 'Back to the Bars'

Er is maar één ding beter dan een avond uit. Nóg een avond uit.

Heineken® lanceert maandag 27 juli de nieuwe campagne ‘Back to the bars’ als onderdeel van het wereldwijde initiatief #SocialiseResponsibly. Met deze reclame vieren we de dat de horeca open is en herinneren consumenten tegelijkertijd aan hun verantwoordelijkheid: alleen door de veiligheidsvoorschriften in het ‘nieuwe normaal’ te respecteren helpen we de horeca open te blijven en kunnen we blijven genieten van een vers getapt biertje. Er is tenslotte één ding beter dan een avond uit, namelijk nóg een avond uit.

De reclame laat ervaringen uit het echte leven zien waar iedereen zich in kan vinden. Naast de TV reclame zal de campagne ook op YouTube, Ster uitzending gemist, digitale abri’s en Social Media en Schiphol te zien zijn. Nederland is het eerste land waar de campagne te zien zal zijn.

#SocialiseResponsibly to keep bars open

 

The HEINEKEN Company

HEINEKEN is ’s werelds meest internationale brouwer en toonaangevend in de ontwikkeling en verkoop van premium bieren en ciders. Onder aanvoering van het Heineken® merk zijn we met een portfolio van meer dan 300 internationale-, regionale-, lokale- en speciaalbieren en ciders actief in ruim 170 verschillende markten. In onze brouwerijen, mouterijen, ciderproductie locaties en kantoren werken wereldwijd ruim 85.000 mensen in zo’n 70 landen. Meer informatie over HEINEKEN Nederland staat op www.heinekennederland.nl